Η αποστολή των προϊόντων γίνεται με ταχυμεταφορές (courier) στο χώρο και στον τόπο που θα μας υποδείξετε.
Οι αποστολές πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.
Για Ελλάδα χρειάζονται 1-3 ημέρες ανάλογα μα την τοποθεσία σας ενώ για το Εξωτερικό (Ευρώπη), συνήθως ολοκληρώνεται στις 5-7 ημέρες.
Σε περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας μέσω PayPal, απαιτείται η έγκριση της πιστωτικής κάρτας σας προτού προβούμε στην αποστολή της παραγγελίας σας.
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα σας σταλεί ένα email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει το οποίο θα αναγράφει αναλυτικά τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει καθώς επίσης και τον αναγνωριστικό αριθμό της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που έχετε κάποια απορία παρακαλούμε να χρησιμοποιήσετε αυτό τον κωδικό για να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα.
Η απόδειξη-τιμολόγιο της παραγγελίας σας θα σας αποσταλεί μαζί με το πακέτο που θα σας παραδώσει η εταιρία courier.
Στη συνέχεια όταν η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη να αποχωρήσει από τις εγκαταστάσεις μας, θα παραλάβετε ένα δεύτερο email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει με τον κωδικό αποστολής και την εταιρία courier με την οποία θα σταλεί, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε το στάδιο αποστολής των προϊόντων σας.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το e–posto.gr δεν αποστέλλει δέματα σε ταχυδρομικές θυρίδες.
Για την Ελλάδα χρεώνεστε με 2.5€ ως έξοδα αποστολής.
Για παραγγελίες εντός Ελλάδος από 50€ και άνω, ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ!
Ο τόπος παράδοσης αναφέρεται στην Επιβεβαίωση Καταχώρησης. Η κυριότητα στο Προϊόν μεταβιβάζεται μετά την πλήρη εξόφληση ενώ ο κίνδυνος μετατίθεται κατά την παράδοση.
Εγγύηση: Η ΚΑΚΟΥΛΙΔΗΣ Κ.& ΣΙΑ ΟΕ δεν παρέχει οποιαδήποτε εγγύηση για προϊόντα τρίτων κατασκευαστών. Για τέτοια προϊόντα θα παραδίδεται εγγύηση απευθείας από τον κατασκευαστή ή τον παρέχοντα την άδεια χρήσης. Η ΚΑΚΟΥΛΙΔΗΣ Κ.& ΣΙΑ ΟΕ δεν παρέχει εγγύηση για καταλληλότητα πωλούμενου προϊόντος για οποιονδήποτε σκοπό.
Ανωτέρα Βία: Η ΚΑΚΟΥΛΙΔΗΣ Κ.& ΣΙΑ ΟΕ δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης), που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της ή οφείλονται σε ανωτέρα βία. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των 2 μηνών, η παρούσα Σύμβαση μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση.
Οι υποχρεώσεις του Πελάτη:Οι πελάτες είναι υπεύθυνοι για:
– Την επιλογή του Προϊόντος και την καταλληλότητά του για τους σκοπούς του χρήστη.
-Τα έξοδα τηλεφώνων και ταχυδρομείου για την επικοινωνία με την ΚΑΚΟΥΛΙΔΗΣ Κ.& ΣΙΑ ΟΕ, εάν υπάρξουν.
Ελαττωματικά Προϊόντα:Για την αποφυγή ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχονται προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας η κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ). Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα πρέπει να ακολουθήσει επικοινωνία με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση,την ίδια ημέρα μέσω της φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στην ιστοσελίδα μας. Για την αντιμετώπιση ελαττωμάτων ή ελλείψεων συνομολογημένων ιδιοτήτων στα πωλούμενα είδη ισχύουν οι προβλέψεις του αστικού κώδικα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να πιστοποιείται ως τέτοια εγγράφως από αμφότερα τα μέρη. Υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης του ελαττωματικού προϊόντος. Ωστόσο, στην περίπτωση που επιθυμείται αποκλειστικά η επιστροφή των προϊόντων αυτών και, αναλόγως, αφενός με τον τρόπο που έχει επιλεγεί για την πληρωμή της παραγγελίας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους ή την επιστροφή της χρηματικής αξίας τους!
ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που αποστάλθηκαν από το eposto.gr και παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές. Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν σε άριστη κατάσταση (χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες) και με όλα τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Απόδειξη Λιανικής κλπ). Επιστροφές οι οποίες δεν πληρούν τις παραπάνω συνθήκες ΔΕΝ θα γίνονται αποδεκτές και θα επιστρέφονται στον πελάτη.
Το είδος που επιστρέφετε θα πρέπει να συνοδεύεται και από το συμπληρωμένο «έντυπο επιστροφής» που θα βρείτε εδώ εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερών.
Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν θα δέχεται επιστροφές μαγιό, κολάν,
Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες της Κακουλίδης Κ. & ΣΙΑ Ο.Ε. υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο.
ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Η πρώτη επιστροφή είναι ΔΩΡΕΑΝ για τις αποστολές εντός Ελλάδος με τη χρήση του courier που συνεργάζεται το e-posto.gr.
Για Κύπρο και εξωτερικό, το κόστος επιβαρύνει τον πελάτη και μπορεί να πραγματοποιηθεί με οποιοδήποτε μεταφορική εταιρία επιθυμεί ο πελάτης!
Σε περίπτωση δεύτερης επιστροφής που αφορά στην ίδια παραγγελία τα έξοδα για την επιστροφή και την παραλαβή της παραγγελίας θα πρέπει να καλυφθούν από τον πελάτη.
Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος.
Σε περίπτωση νέας παραγγελίας που θα βάλετε στο e–posto.gr χρεώνεστε με 2€ ως έξοδα αποστολής.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Η διαδικασία είναι απλή και γίνεται σε 3 εύκολα και γρήγορα βήματα!
Επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το κατάστημα των Ελτα Courrier της περιοχής σας για να ενημερώσετε να παραλάβει το προϊόν από την διεύθυνση που θα τους υποδείξετε χωρίς καμία επιβάρυνση για εσάς. Εναλλακτικά μπορείτε να το παραδώσετε εσείς σε οποιοδήποτε κατάστημα των Ελτα Courrier
Παραδώστε το δέμα προς επιστροφή στα Ελτα Courrier με χρέωση παραλήπτη ΚΑΚΟΥΛΙΔΗΣ Κ.& ΣΙΑ ΟΕ
Η διεύθυνση επιστροφής είναι η ακόλουθη:
ΚΑΚΟΥΛΙΔΗΣ Κ.& ΣΙΑ ΟΕ
Σκρά 29
66100 Δράμα
2521021700
Επικοινωνήστε μαζί μας με email στην διεύθυνση posto.drama@gmail.com, γράφοντας το ονοματεπώνυμο σας και τον αριθμό παραγγελίας σας ενημερώνοντας μας ότι έχετε ήδη επιστρέψει μέρος ή ολόκληρη την παραγγελία. (Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι έχετε εσωκλείσει μέσα στο δέμα το σχετικό ««έντυπο επιστροφής» συμπληρωμένο.)
Μόλις παραλάβουμε το δέμα, εάν πρόκειται για αλλαγή σε νούμερο ή χρώμα πραγματοποιείται έλεγχος διαθεσιμότητας των προϊόντων που θέλετε να αλλάξετε. Εφόσον το προϊόν/ντα είναι διαθέσιμα, θα κάνουμε την αλλαγή και θα σας το επιστρέψουμε.
Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο θα επικοινωνήσουμε μαζί μας για να συζητήσουμε μαζί την αντικατάσταση της παραγγελίας σας.
Χρώματα
Όσον αφορά τα χρώματα των προϊόντων μας, καταβάλλουμε πάντα μεγάλη προσπάθεια για να είναι όσο το δυνατό πιο κοντά στην πραγματικότητα. Παρόλα αυτά οι οθόνες των υπολογιστών ποικίλουν και για το λόγο αυτό πιθανόν να υπάρχει κάποια απόκλιση από το χρώμα που βλέπετε στην οθόνη του υπολογιστή σας σε σχέση με το πραγματικό χρώμα.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε τα προϊόντα της παραγγελίας σας και επιθυμείτε επιστροφή του ποσού αγοράς θα πρέπει να επιλέξετε «Επιστροφή Χρημάτων» στο σχετικό «Έντυπο επιστροφής» ή να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας στο 2521021700 ή μέσω emailστο posto.drama@gmail.com αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας αλλά και τον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Όταν επιστραφεί το δέμα σας στις εγκαταστάσεις του e-posto.gr, εξετάζεται για να επιβεβαιωθεί ότι βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.
Στη συνέχεια το προσωπικό μας θα σας ενημερώσει ότι παραλάβαμε το δέμα σας και επιπλέον θα σας επιβεβαιώσει αν μπορεί να γίνει η επιστροφή των χρημάτων σας. Εφόσον η επιστροφή των χρημάτων σας έχει επιβεβαιωθεί θα σας καταθέσουμε το ποσό της επιστροφής στο τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε σε διάστημα εντός 14 εργάσιμων ημερών.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ
Εάν επιλέξετε «Πίστωση», θα γίνει πίστωση της αξίας του προιόντος (ων) σε ειδικό κουπόνι που θα προμηθευτείτε από εμάς (με e-mail) έτσι ώστε να χρησιμοποιηθεί σε επόμενες αγορές.